Tentoonstellingen en beurzen


Uw organisatie wil op internationale tentoonstellingen en beurzen vanzelfsprekend een zo groot mogelijke impact maken. Eén van de manieren om dit te doen, is met documentatie in de taal van uw doelmarkt, en The Translation People is het aangewezen vertaalbureau om u daarbij te helpen. Met vakkundig vertaald materiaal kunt u uw doeltreffendheid op internationale tentoonstellingen en beurzen verhogen en een geheel nieuw publiek aanspreken.

Het huidige economische klimaat dwingt vele organisaties om het vizier op nieuwe markten te richten. De vakkundige vertalingen van The Translation People kunnen uitbreiding naar nieuwe markten aanzienlijk vereenvoudigen. Onderzoek heeft uitgewezen dat consumenten eerder geneigd zijn om een product of dienst te kopen als de bijbehorende documentatie in hun eigen taal is geschreven. Wanneer u bij het eerste contact meteen vertaald materiaal aanbiedt, legt u een stevig fundament voor toekomstige werkrelaties.

Deze organisatie gebruikte vertalingen van The Translation People vorig jaar tijdens een belangrijke vakbeurs in Duitsland: “Onze stand trok meer dan 2000 bezoekers aan en ruim 60% daarvan waren Duitsers. Om onszelf als een professionele Europese onderneming te presenteren, was het fundamenteel dat wij hen onze literatuur in het Duits aanboden.” De vertalingen sloegen zo goed aan, dat de onderneming nu heeft besloten de documentatie dit jaar in negen andere Europese talen te laten vertalen.

Onze vertalingen garanderen dat onze klanten zich duidelijk van de concurrentie onderscheiden. Een klant uit de cateringbranche vertelde ons: “De wereld is klein en jullie vertalingen bleken tijdens internationale beurzen van onschatbare waarde voor ons. Beurzen trekken potentiële klanten uit alle hoeken van de wereld aan en het feit dat wij onze brochures in drie verschillende talen aanboden, werd zeer op prijs gesteld. Als je de concurrentie een stapje voor wilt blijven, is het van fundamenteel belang dat je je bedrijfsinformatie laat vertalen.”

Vertalingen vormen een essentieel onderdeel van de marketingstrategie van een welbekend Brits pr-bureau in de technologische sector. “We gebruiken vertalingen niet alleen voor onze brochures maar ook voor borden rondom onze stand. Dit biedt potentiële klanten uit het buitenland, die bijvoorbeeld op een van onze medewerkers staan te wachten, de kans om onze producten en ons dienstenaanbod te bekijken. Borden en folders die op belangrijke aspecten en USP’s wijzen, houden hun aandacht langer vast en geven onze medewerkers een aanknooppunt voor een gesprek. Een folder met een beknopte vertaling is een ideaal geheugensteuntje voor klanten die weinig tijd hebben maar wel geïnteresseerd zijn, en leidt vaak tot verder contact. Verder volgen we contacten die we tijdens deze beurzen hebben gelegd op met kleine brochures over onze kernproducten in de relevante taal. Ze geven de klant een beter inzicht in onze producten en bevorderen de wederzijdse communicatie.”

“Een publicatie maakt meer impact als je die in je eigen taal leest”, aldus een andere klant uit de cateringbranche.

The Translation People vertaalt folders, brochures, persberichten, catalogi, visitekaartjes, multimedia-presentaties, posters en displays, waarmee uw organisatie zich tijdens de volgende beurs kan onderscheiden van de concurrentie. Neem vandaag nog Contact met ons op of vraag een prijsopgave aan.